Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Silver Bullet

Από τον Γιώργο Καραμέτα

Πολύ καλή ταινία στην κατηγορία “Werewolf”. Μπράβο στο Στήβεν Κινγκ που έγραψε τη νουβέλα αλλά και το σενάριο. Βλέπεται πολύ ευχάριστα και είναι πολύ τρομακτική σε ορισμένα σημεία χωρίς να πλατειάζει ούτε να κουράζει. 
Λοιπόν, το storyline: ο Μάρτυ είναι ένα παιδάκι σε αναπηρικό-πυραυλοκίνητο καροτσάκι, το οποίο είναι δώρο του μπεκρή θείου του και ζει σε μια ήσυχη κωμόπολη των Η.Π.Α. όπου όλα είναι περιποιημένα, καθαρά και ευθυγραμμισμένα. Αυτή τη γαλήνη διαταράσσει ξαφνικά ο ερχομός του λυκάνθρωπου. Ξεκινούν αποτρόπαια φονικά μέχρι και κυνήγι του λύκου χωρίς αποτέλεσμα. Μέχρι που ο μικρός ανακαλύπτει την ανθρώπινη ταυτότητά του. Σκηνή ανθολογίας ο εφιάλτης του αιδεσιμότατου της ενορίας.
Η ταινία «παίζει» με όλα εκείνα που μας τρομοκρατούν στο λύκο: την πονηριά του, την καταπληκτική του δύναμη και ταχύτητα, την αγριότητα και την αντοχή του στα τραύματα. Το μόνο που τον σκοτώνει είναι η ασημένια σφαίρα. Αυτή η φοβία είναι πανάρχαια και έχει μπλεχτεί κατά καιρούς με τη θρησκεία καθώς το ζώο είναι αυτό που φέρνει ταραχή στις ψυχές και πρέπει να θανατωθεί. Ο «σεληνιασμένος» θεωρείται μιαρός και αμαρτωλός, οπότε χρειάζεται να καθαριστεί από τις αμαρτίες του. Η ειρωνεία όμως του Κινγκ είναι πραγματικά ευφυής. Θα καταλάβετε αν δείτε το φιλμ… Καλή προβολή.

Σκηνοθεσία: Daniel Attias
Σενάριο: Stephen King
Πρωταγωνιστούν: Gary Busey, Everett McGill και Corey Haim
Κυκλοφόρησε: 1985
Βαθμολογία: 4/5


4 σχόλια:

  1. το ειχα δει μικρος αλλα δεν το θυμαμαι,,συν το οτι ειχα νοικιασει οτι ταινια με λυκανθρωπους κυκλοφορουσε στα βιντεοκλαμπ και τα εχω μπερδεμενα στο μυαλο μου,θενξ που μου το θυμισες ευκαιρια να ξαναδω αυτο και καποιες αλλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Snake πρέπει να πάρει τα εύσημα... Αυτός μου το πρότεινε... Κι εμένα κάτι μου θύμιζε όταν το έβλεπα αλλά πολύ αχνά... Να σαι καλά και καλές προβολές... Μου πε και για το Beast must die... Εις το επανοδείν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρακαλώ να μου απονεμηθούν εύσημα με τη μορφή δολλαρίων. Με 10 μπέντζαμινς καθαρίσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. oriste k. Snake...

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=7v29KuyarkY

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...