Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Δύο Χρόνια Bloody Fever




















Πως περνάει ο καιρός. Πότε έγραφα για τον ένα χρόνο Bloody Fever και τσουπ πάρε στη μάπα σου Φώτη την ανάρτηση για τη δεύτερη χρονιά. Τεσπά.
Πάμε πάλι. Δεύτερος χρόνος Bloody Fever και ξεκινάω με κράξιμο διάφορων περίεργων τύπων οι οποίοι γράφουν σε blogs, sites και κάνουν κριτική ή μάλλον καλύτερα λένε την άποψη τους για ταινίες νομίζοντας ότι αυτά που γράφουν είναι η μοναδική σωστή άποψη. Μάλιστα... 
Λοιπόν μαλακάκο κατάλαβε το ότι η κριτική και η άποψη για μία ταινία είναι τελείως υποκειμενική. Αν νομίζεις ότι αυτό που γράφεις είναι το μόνο σωστό πράγμα και δεν δέχεσαι αντίθετη γνώμη επί του θέματος βγάζοντας άσχετους όλους όσους διαφωνούν με την άποψη σου τότε καλύτερα να αφήσεις το άθλημα και να ασχοληθείς με κάτι άλλο. Πίστεψε με δεν θα λείψεις σε κανέναν.

Τέλος με το σύντομο κράξιμο μαλακισμένων τυπάδων και ξεκινάω το σύντομο απολογισμό της φετινής χρονιάς του blog. 
Λοιπόν φέτος δεν τα πήγαμε και άσχημα. Τρεις σκηνοθέτες και μία εταιρεία παραγωγής έστειλαν τις δημιουργίες τους για να τις δει η αφεντιά μου. O Davide Melini του The Sweet Hand Of The White Rose, ο Randal Plunkett του Out There, ο Chris Flowers του Uwharrie και η παραγωγός εταιρεία της ταινίας Gut. Κάτι το οποίο σε εσάς μάλλον δεν λέει τίποτα αλλά για εμένα είναι σημαντικό καθώς νέοι κυρίως δημιουργοί θέλουν να γράψω για τις δημιουργίες τους. Κατά τα άλλα οι φίλοι στο facebook αυξήθηκαν κάνοντας μου ιδιαίτερη εντύπωση ότι πολλοί από αυτούς είναι γυναίκες ενώ ο φίλος Technova μου έφτιαξε μία καινούργια κεφαλίδα για το blog(το παλιό που είχα φτιάξει εγώ πάντως το κράτησα για να θυμάμαι το απαράδεκτο κολάζ που είχα κάνει χαχαχαχα) και για το facebook.
Τέλος και με τη μίνι ανασκόπηση. Σειρά τώρα για το τι θα ήθελα να κάνω την τρίτη χρονιά του Bloody Fever. Bασικά(καλησπέρα σας ωπ sorry αυτό είναι από ταινία του Ψάλτη) μου έχει κολλήσει εδώ και δύο περίπου μήνες η ιδέα να γράψω κάποια κείμενα με σκέψεις - απόψεις σχετικά με διάφορα θέματα γύρω πάντα από το horror στοιχείο. Βέβαια αυτό το σκέφτομαι όπως είπα εδώ και δύο μήνες και ακόμα δεν έχω κάνει τίποτα αλλά υπάρχει σαν σκέψη στο μυαλό μου και ίσως στην τρίτη χρονιά του blog την πραγματοποιήσω. Νομίζω ότι θα έχει ενδιαφέρον το όλο θέμα και θα είναι και κάτι διαφορετικό από τα καθιερωμένα reviews, news και tributes.
Αυτά για φέτος Bloody Fever maniacs!

Υ.Γ. 1 Snake και E.V ευχαριστώ για τη σταθερή παρέα που μου κάνετε μέσα από το blog.
Υ.Γ. 2 'Οπως θα έκανε και ο Snake και λόγω του εορταστικού κλίματος της ημέρας κλείνω την ανάρτηση με ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια(δυναμώστε τα ηχεία).
Υ.Γ. 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ BLOODY FEVER!!!!!!!!

10 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!!
    ATHENSTVCHANNELS.BLOGSPOT.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια πολλά στο μπλογκι Φώτη. Άσε τους άσχετους, μυρωδιάδες κομπλεξικούς στα κόμπλεξ τους. Keep up the good work.

    Και κανόνισε για πρεμιέρα Evil Dead...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks Snake.Ελπίζω να γούσταρες και το τραγούδι.Στους τυπάδες δεν μπορούσα να μην αναφερθώ.Είχα διαβάσει μία κριτική και πραγματικά μου είχε γυρίσει το μάτι με το στόμφο και την έπαρση που έγραφε ο τύπος.Όσο για το Evil Dead δεν λέω τίποτα γιατί όποτε έχω πει κάτι(βλέπε Texas που λέγαμε)δεν γίνεται τελικά.Ας έρθει στην Ελλάδα και μιλάμε.

      Διαγραφή
  4. χρονια πολλα και τρομακτικη συνεχεια!!
    http://youtu.be/_xtbUl-vdVM
    σοκαριστηκα με το βρισιδι που ριξες,δεν το περιμενα,
    η παρεα με τον σνεηκ αποδιδει χαχαχ
    οσο για το φεησμπουκ αν δεν πληρωσεις δυσκολο να φανει η σελιδα.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks EV.Γαμάτο το βιντεάκι χαχαχαχα τι καλύτερο από zombies που να σου τραγουδάνε χρόνια πολλά :D

      Διαγραφή
  5. xronia polla.se poio blog anaferese?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς ευχαριστώ.Τώρα για την ερώτηση σου δεν θέλω να αναφερθώ σε κάποιο συγκεκριμένο.Και εσύ σερφάρεις όπως και εγώ και όλοι μας και σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει ότι υπάρχουν μερικοί οι οποίοι δεν σέβονται τη γνώμη του άλλου.Ε αυτό τουλάχιστον εγώ δεν μπορούσα να μην το κριτικάρω ιδιαίτερα όταν γίνεται από συντάκτες των εκάστοτε blogs ή sites.

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...